Відділ освіти, сім'ї та молоді Котелевської районної державної адміністрації

Теорія й практика моделювання компетентнісного уроку

Сьогодення висуває нові вимоги до уроку, який має реалізовувати компетентнісний підхід у навчанні.  Підготувати та провести його нелегко. Потрібно не лише відповідально ставитися до своїх обов’язків, а й вийти на сучасний рівень педагогічного мислення, оволодіти добре розвиненими навичками моделювання, проектування, конструювання уроку. 

 

Саме про це йшла мова на районному семінарі-практикумі для вчителів української мови й літератури на тему «Теорія й практика  моделювання компетентнісного уроку», що був проведений 24 жовтня 2018 року на базі Козлівщинської  загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів.

 

 Семінар розпочався з емоційного налаштування на роботу, забарвленого в осінні кольори. Керівник РМО Товма В.І. ознайомила присутніх із вимогами до уроку згідно з новими форматами освіти. Учителі переглянули презентації на тему «Компетентнісний урок словесності», «Візуальні методи навчання як засіб формування й розвитку ключових компетентностей учнів».

 

Практична частина семінару була присвячена обговоренню інноваційних методів  і прийомів навчання, що сприяють формуванню ключових і предметних компетентностей учнів,  та практичному застосуванню їх на уроках української мови й літератури. Цікавим та змістовним з цього питання  був виступ   учителя Козлівщинської ЗОШ І – ІІІ ст. Журбін Н.І.

 

Учитель   Котелевської гімназії №1 імені С.А.Ковпака Пономаренко Н.М.  поділилася досвідом використання методики текстоцентричного навчання на уроках словесності, провела цікаве практичне заняття з учителями української мови та літератури району, надала практичні рекомендації щодо застосування цієї технології.

 

Методист районного методичного кабінету Лущенко Т.М. розповіла про участь учнів у Всеукраїнських учнівських олімпіадах та конкурсах  з української мови й літератури та ознайомила колег із матеріалами обласного науково-методичного семінару з проблеми педагогіки партнерства.  

За підсумками семінару-практикуму було підготовлено відповідні методичні рекомендації.



« повернутися до списку новин